857

همیشه یکی از فانتزی هام این بود که برای تولدم سورپرایز بشم، حالا به هر شکلی! اما اینم از اون فانتزی هایی بود که مثل خیلی دیگه از فانتزی های ذهنیم هیچ وقت فکر نمی کردم تحقق پیدا کنه، فکر نمی کردم تا چند شب پیش که چهار روز زودتر از روز تولدم، وسط کارهام برای مهمونی افطار فردا شبش _که پاگشا کنون داداش کوچیکه هم بود_ و به هم ریختگی های هورمونی و ضعف جسمی که تا دم اذان مغرب تو مطب دکتر زنان معطلم کرده بود، یه دفعه زنگ در رو زدن و در کمال تعجب و ناباوری و گیجی من، پنج دوست نازنینم با کیک و فشفشه و در حال خواندن تولدت مبارک وارد خونه شدن!!!  

با این که دوستان هم با عوض شدن برنامه و بعد کلی تردید که اصلا در اون وضعیت من  بیان خونه مون یا نه اومده بودن، من به معنی واقعی کلمه سورپرایز و شاد شدم! یه آنتراک چند دقیقه ای گرفتم که لباس عوض کنم و یه دستی به سر و صورتم بکشم تا از رنگ پریدگی دربیام و تو عکسا قشنگ بیافتم! بعد اومدم و با هم عکس انداختیم فیلم گرفتیم کیک خوردیم و مختصری شلوغ بازی درآوردیم. یک عطر خوشبو و خوشگل هم هدیه گرفتم و بعد حدود یک ساعت  دوستام راهی خونه هاشون شدن که به سحری درست کردن برسن البته که من تعارف زدم برای سحری بمونن!

بله و این سورپرایز مختصر و مفید تونست تولد سی و هشت سالگی من رو یکی از خاطره انگیز ترین سال روزهای تولدم کنه، هر چند امروز که در اصل تولدم بود هیچ خبر خاصی جز گرفتن چند تا تبریک تو واتساپ و پیامک از طرف بانکم و تلفن مامان نبود!


نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 11:06 ق.ظ https://weronika.blogsky.com/

چ کار خوبی
خدا حفظشون کنه
تولدتون هم مبارک باشه

ممنون از لطفت

حکیم بانو دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 02:04 ب.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

تولدتان مبارک. پس شما هم فروردینی هستید.

ممنونم. بله فروردینی ام!

زینب سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 01:08 ق.ظ

تولدتون مبارک و دلتون همیشه شاد

ممنون از دعای خوبت

مخمور سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 10:07 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

تولدتون مبارک
لجظه لحظه هایتان قرین عزت و سلامت جان و دل و تن و برکت مال و حال و عمر
من هم در این 41 سال زندگی دو بار سوپرایز شدم
یک بار در زمان دانشجویی که همکلاسی ها و هم کاران نشریه برایم یک سه تار کادو گرفته بودند و بسیار چسبید
سال 98 هم از طرف مدیرم که اصلا اهل این کارها نیست و روابط مدیر و کارمندی سفت و سختی دارد یک کیک تولد برایم با آژانس فرستادند که بسیاررررر خوشایند بود

ممنونم ان شاالله
چه قدر خوبه سورپرایز شدن

َAmir سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 06:07 ب.ظ https://mehrekhaterat.blog.ir/

عه
سلام
تولدتون مبارکها باشه و خیلی تبریک میگم

سلام
خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد