جوگیری رمضانی!


این روزها جهت درک بهتر ماه رمضان و احوال روزه داران, بدن من به طور خودکار از حوالی عصر به سمت بی حالی, ضعف و سردرد می ره! هر چی بخورم هم تفاوتی نمی کنه؛ اما بعد خوردن افطار حالم درست می شه! جو ماه رمضان بدجوری گرفته منو!!!

هر روز حوالی ظهر به خودم می گم باید بعضی روزا روزه بگیرم, اما وقتی عصر می شه و می بینم روزه نگرفته این قدر حالم بده, منصرف می شم! حالا امروز فکر کردم شاید روزه بگیرم حالم این جوری نشه! نمی دونم!




+یکی از خواننده های این جا از شما دوستان درخواست کرده برای شفاشون سوره حمد بخونید.


نظرات 8 + ارسال نظر
مهتاب۲ شنبه 14 تیر 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

گلی جون من یه روزه گرفتم نزدیک بود بمیرم. وچون اخلاقم عین یه هاپو میشه دیگه نگرفتم

ای وای. دور از جون.

شیما یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

گلی جووونم کجااایی بیا این کامنتو پاک کن ..،یکی خیلی بی ادبانه کامنت گذاشته

چشم!

خانم اردیبهشتی یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 01:48 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
منم شوهرم روزه می گیره خودم ضعف می کنم!

shima یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

ممنون عزیزم
خیلی محبت کردید

خواهش می کنم.

صبا یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 03:20 ب.ظ http://sabar766.blogfa.com/

گلابتون جان اصلا فکر روزه رو هم نکن
توی تلویزیون از یک خانوم دکتر شنیدم که می گفت خانومای باردار و اونایی که بچه زیر یک سال دارن اصلا صلاح نیست که روزه بگیرن
روزها خیلی طولانیه و گرم

آقای قرائتی می گفت ماه رمضان اصلش روزه نیست بلکه قرآنه
به فانوس هم گفتم برای شما هم می نویسم
که شما وقتی شب بیدار می شی و به دختر گلت شیر میدی بالاترین عبادت رو کردی چون از نظر شرعی وظیفه ای در این مورد نداری

پس با خیال راحت غذا بخور و بدون که عبادت فقط گرسنگی کشیدن نیست

نه صبا جون فکرشو نمی کنم! اصلا در توان خودم نمی بینم. زمان بارداریم چند روز گرفتم اما الان اصلا نمی شه!
ممنون از این حرف قشنگت. خدا قبول کنه از همه مون.

نوا یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

عزیزم ظهرکه میشه به بدنت بگو نهارخوردیم پس ماروزه نیستیم پس خواهش میکنم عصری ضعف نکن بنده خدا بدنت درجو ماه رمضان قرارگرفته بهش کمک کن ازین حالت دربیاد

روش خوبیه. باید امتحان کنم!

دقیقاً منم این کسالت و بیحالی رو دارم
انگار وقتی روزه دارا بی حالن، به آدم سرایت میکنه

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
انشالله به حق حضرت معصومه هرچه زودتر شفا پیدا کنه


انشاالله.ممنون.

زهره خاموش دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام انشاءا.. بتونین روزه بگیرین. چشم خوندم خدا شفا بده الهی....
نگفتین آرایش خاله برا عقدشون خوب بود یا نه؟با ابروهاش چی کار کردین؟

سلام
انشاالله.

چرا. زیر پست اصلاح کنون پیوست کردم. خیلی خوب شده بود شکر خدا.
ابروهاش رو هم بعد مراسم تیره کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد