588

تابستون و گرما که میاد خونه انگار چسب پیدا می کنه! می چسبم بهش و سخت ازش جدا می شم! همه ی لذت تابستون برای من تو خوابیدن های صبحشه و ولو شدن زیر کولر در حال کتاب خوندن و قلاب بافی، مثل تابستونای زمان محصل بودنم که بعد مدرسه ای شدن گل پسر تابستونام انگار شبیه همون موقعا شده.

 از اول تابستون باشگاه رفتنم رو تعطیل کردم، چون حس صبح زود بیدار شدن رو ندارم و جز یک بار استخر رفتن حرکت ورزشی دیگه ای انجام ندادم. مواردی هم که از خونه بیرون می رم، بیشتر برای بردن و آوردن گل پسر به کلاس های تابستونی شه و اصلا دلم نمی خواد تو این گرمای جانکاه برای کار دیگه ای بیرون برم!

اما امروز حس کردم باید یه تکونی به خودم بدم، از خونه برم بیرون و به یه سری از کارها برسم. مهم ترینش هم تمدید گواهی نامه رانندگیم که یک سال واندی از اعتبارش گذشته بود! و اصل اینه که همت کنی و از خونه بزنی بیرون، بعد دیگه می شه کارها رو پشت سر هم ردیف کرد و انجام داد! رفتن به مرکز خدمات الکترونیک پلیس و تحویل مدارک، مطب دکتر برای معاینه چشم، خرید پارچه مشکی برای لباس مراسم سالگرد آقا جون، بردن گل پسر به کلاس و بعد سلمونی و.... یه احساس سبکی دل نشین که مخصوصِ بعدِ انجام کارهای عقب افتاده اس!


نظرات 2 + ارسال نظر
کیانا یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 12:55 ق.ظ

من میگرن گرمایی دارم. این روزا از تابستون متنفرم. چون سردردم که میگیره تا ۸ ۹ ساعت زجرکشم. دارو هم بخاطر دخترک نمیتونم بخورم. بدترین تابستون بوده برام. ساعت ۲ اداره تعطبل میشه تا از سرویس برسم خونه سردرده شروع شده

بله گرما واقعا آزار دهنده اس.
چه سخت

پوران دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 08:47 ق.ظ http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

سلام، برا ورزش که لازم نیست بیرون برین، تو اینستا گرام صفححه های خوبی مثل fitness clip هست که حرکات رو اموزش میده و تو خونه تو هرحالتی میتونین انجام بدین و حالشو ببرن

بله درسته. اما ورزش تو باشگاه اصولی تر و منظم تره. من هر وقت خواستم تو خونه ورزش کنم یکی در میون شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد