652

با صدای بلند شکرگذاری می کنم و می گم:«خدا رو شکر که بهم دو تا بچه خوب داده!» 

خانوم کوچولو می پرسه: «کی رو می گی مامان؟!»

_تو و گل پسرو دیگه!

_ ما که بچه های خوبی نیستیم!

_چرا! بچه های خوبی هستین!

_نه. آخه همه اش با هم جنگ و دعوا می کنیم!!!


یه هم چین دختر با صداقتی دارم من!

تعطیلات تابستون اومده و هنوز هیچ کلاس تابستانه ای هم شروع نشده. در نتیجه دو تا بچه با اوقات فراغت کامل تو خونه داریم که یکی از راهکاراشون برای رهایی از بیکاری و حوصله سر رفتگی اینه که با هم کل کل کنن، کشتی بگیرن، دعوا کنن و از این قبیل امور خورنده مغز مادر و پدر!


نظرات 1 + ارسال نظر
Amir یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 05:04 ب.ظ http://mehrekhaterat.blogsky.com

بچه ها خیلی باحالن ،خدا حفظشون کنه.

من یه دختر دایی 4-5 ساله دارم ، اینا شب اومده بودن خونه ما بعد من براش قصه کدو قلقله زن رو با توجه به تکنولوزی روز گفتم ، خلاصه مرز قصه گویی جابجا شد و نتیجه این شد که خرس ماجرا بخاطر استوری هایی که ازش پخش شد، شد شاخ اینستا و بعدش بخاطر فالورهای بالاش و معروفیتش ، به حضور در انیمیشن پاندای کونگ فو کار دعوت شد.

راستی نماز و روزهاتون قبول باشه

سلام. آخه چرا با نوستالوژی های ما این کارو می کنین؟!
ممنون به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد