676

گیر کردیم تو ترافیک آخر شهریور! آخرین فرصت باقی مونده از تعطیلات تابستونی که همه کارای نکرده از اول تابستون یاد آدم میاد! مهمونیای برگزار نشده، جاهای نرفته و تفریحات انجام نشده. خرید لوازم التحریر و انجام مقدمات مدرسه رفتن بچه ها هم هست که یه پروژه زمان بر و اساسیه، خصوصا با لیست بلند و بالایی که مدرسه خانوم کوچولو برای پیش دبستان تقدیممون کرده! 
در حال حاضر یه سری از دوستان دنبال جور کردن به پیک نیک خانوادگین، یه دوست دیگه مدت هاس میخواد یه روز بیاد خونه مون و نشده و این چند روز آخرین فرصته. از اون طرف یکی از دوستام خواسته براش یه شلوار بدوزم و برای خرید پارچه هم باهاش برم، هر چند روز یه بار پیغام می ده کی بریم پارچه بخریم و هر وقتی رو که می گم یا کار داره و یا نیست! یکی از اقوام یه سفارش بافت قبول کرده اما باردار شده و حالش خیلی بده و خواهش کرده سفارشش رو که مشتری برای هفته آینده می خواد تموم کنم! یه مدل پیچیده ای هم هست که تا این لحظه سه دفعه شکافتم و از اول بافتم تا بلکه شبیه عکس ارسالی مشتری دربیاد! بماند که بچه ها هم غر شمال رفتن رو می زنن که شازده از اول تابستون بهشون قولش رو داده بود ولی نشد و حالا هم وعده یه آخر هفته پاییز رو داده!
خلاصه که اوضاعیست بس قمر در عقرب! در کنار همه اینا می‌خوام از این آخرین شب های تابستون که دغدغه صبح زود بیدار شدن رو ندارم، برای بیدار موندن تا هر وقت که دلم می خواد و کتاب خوندن و نت گردی شبانه استفاده کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 03:59 ق.ظ http://www.khodrofanni.blogsky.com

چقدر کار!

واقعا وحشت کردم خوندم این پست رو!

توت فرنگی روی خامه سه‌شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 10:16 ب.ظ

آخه تازه هفته آخر شهریور هوا خوب میشه و آدم حس و حال پیدا می کنه

آره واقعا!
خوشحالم این طرفا می‌بینمتون!

ماهی کوچولو سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 06:41 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام!
واقعا کارها زیاده. البته آقای حمید زیاد شوکه نشن چون معمولا ما خانومها تو برهه های مختلف اینقدر کار رو باهم مدیریت میکنیم و خیلی باحالیم
ایشالا که همه شون رو سر و سامون داده باشی و شروع سال تحصیلی براتون خوب باشه

سلام. بله این از قابلیت های مختص خانوم هاست!
ممنونم از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد