712

قرار بود یه همچین موقعی تو آرایشگاه باشم، موهامو درست کنم بیام خونه، آماده بشیم، لباس هایی که مخصوص امروز خریده بودیم رو بپوشیم، بریم جشن عقد خواهر شازده و کلی خوش بگذرونیم. جشنی که کلی براش تدارک دیده شده بود. از گشتن دنبال سالن و خرید و دوختن لباس عروس و غیره.
حالا اما همه نشستیم تو خونه هامون، مراسمی در کار نیست و همه چیز کنسل شده! به جای آرایشگاه رفتن و لباس شیک پوشیدن و رفتن به مراسم، موهامو گیس باف انداختم پشتم و با یه لباس راحتی به همراه گل پسر مشغول تمیزکاری شدیم! 
لعنت به کرونا!

نظرات 4 + ارسال نظر
کیانا شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 01:49 ب.ظ

چ خانواده بافرهنگی هستین گلی جان. انقدر به سلامت خودتون و بقیه اهمیت میدید

سلامت باشی! دیگه تو این وضعیت صلاح در این بود.

حمیده شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 04:42 ب.ظ

وای که چقدررر این پسرها خوبن!پسر منم کلاس پنجمه و امسال با این تعطیلیهای اجباری کللی کمکم کرده‌.امروز بعد از شستن پادریها و حموم دعاش کردم و گفتم الهی که عاقبت بخیر بشی..

بله واقعا! خدا عاقبتشون رو ختم به خیر کنه.

فاطمه یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 10:41 ق.ظ http://1laily.blogfa.com

سلام ما هم یک عروسی داریم فقط دعا میکنم کنسل بشه توی این وضعیت جرات نمیکنم برم. اگر هم نرم بد میشه.

سلام ما که هر چی عروسی تو دور و اطرافمون بود کنسل شده. تو این اوضاع اصلا به صلاح نیست،

amir سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 09:50 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

حتی میتونید سیم کارت همراه اولتونو طرح نامحدود یک ماهه 490 گیگ از ساعت 1 شب تا 11 صبح با سرعت دانلود 8 مگ بزنید و برای خودتون و بچه ها کلی فیلم و سریال دانلود کنید!!!

بعله

بله دقیقا همین کارو کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد