715

یه بسته اینترنت نامحدود شبانه گرفتم، تند تند سریال دانلود می کنم و تمام وقتای بی کاری وسط کارهای خونه و رسیدگی به کارهای مدرسه بچه ها سریال می بینم! در حدی که شب ها هم دنباله سریال رو تو خواب می بینم اونم با زبان اصلی و دیالوگ های انگلیسی!!! 
بله! این وضعیت قرنطینه خانگی هر چی که نداشت، باعث شد زبانم بدون خوندن حتی یک خط کتاب درسی به نحو چشمگیری تقویت بشه! 

نظرات 3 + ارسال نظر
ivan چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 08:59 ب.ظ

از کجا دانلود کردین به ماهم ادرس بدین

سلام از سایت. Mobomovies

رویا جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 10:57 ب.ظ http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

ببخشید می تونید بگید چه سریال هایی می بینید؟ من فعلا فرندز می بینم

سلام. سرگذشت ندیمه و زنان خانه دار رو میبینم

زهرا یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام. من چند ساله خواننده ی وبلاگتون هستم ولی خاموش
میشه بپرسم چه سریالی دیدید و خوب بود. من هم میخوام این کار رو در تعطیلات انجام بدم.
و اینکه دیدن این سریال ها جلو ی بچه ها اثر بدی نداره احیانا.
با زیر نویس انگلیسی میدید یا فارسی.
ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

سلام. از آشنایی تون خوشحالم!
در حال حاضر سریال های زنان خانه دار و سرگذشت ندیمه رو میبینم. جلوی بچه ها هم نمیبینم، تو اتاق خودم از لپ تاپ تماشا میکنم با زیر نویس فارسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد