719

این درست که وضعیت فعلی کشور و اصلا دنیا، بحرانی نگران کننده و غم ناکه، اما راستش از این که نوروز امسال مجبور به عید دیدنی رفتن های پشت هم و بعضا کسل کننده که خیلی هاش بدون برنامه ریزی از جانب ما و با برنامه یهویی خانواده شازده انجام می شد و هیچ بازدیدی هم در پی نداشت نیستم، یه جورایی خوشحالم! هم چنین از این که لازم نیست با شازده به خاطر رفتن به گردش و تفریح کش و واکش داشته باشم و کلی معطل بشم و از اعضای خانواده خواهش کنم به موقع حاضر بشن، آرامش زیادی رو حس می کنم!  
حالا که می دونم امکان رفتن به هیچ جا نیست و کلا باید تو خونه باشیم، نه حرص و جوشی در کاره، نه معطلی و بی برنامه گی! این برای منی که سال هاس تلاش کردم تعطیلات نوروزیم لذت بخش و مفید باشه اما هرسال بیشتر برنامه هام عملی نشده و تعطیلات اون قدری که می خواستم برام لذت بخش نبوده حس خوبی داره! حداقلش اینه که تو خونه برنامه ام دست خودمه و از بین تفریحات ممکن در این شرایط، کارایی رو که دوست دارم انجام می دم! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 08:54 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک باشه
مثبت اندیشیت قابل ستایشه

سلام. سال نوی شما هم مبارک. ممنون از نظر لطفت!

amir سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 09:17 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام

سال نو رو به شما دوست خوبم تبریک میگم

امیدوارم سال جدید ، سالی پر از سلامتی باشه برای همه دوستان ، پر از موفقیت و شادی
-----------
از کامنتتون خیلی خوشحال شدم - ممنون

سلام. ممنونم از لطفتون. به هم چنین برای شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد