724

چند ماه قبل وقتی تو تقویم دیده بودم سیزدهم فروردین روز چهارشنبه اس و بعدش تعطیلات تا دو روز دیگه ادامه داره و بچه ها باید شونزدهم برن مدرسه، کلی خوشحال شده بودم. اون موقع اصلا  نمی تونستم تصور کنم این روز شانزدهم در حالی میاد که نه تنها تعطیلات مدارس هم چنان تا مدت نامعلومی ادامه داره، بلکه از یک ماه قبل نوروز هم تعطیل بوده. بی سابقه ترین نوع تعطیلات که یه جوری داره طولانی می شه که گاهی می ترسم بعدها نتونم به راحتی به زندگی عادی برگردم! 
از امروز کلاس های آن لاین گل پسر شروع شده و معلم هاش شروع کردن به تدریس دروس جدید، قبل این فقط دوره و مطالعه بود. باید سر ساعت تو گروه مربوطه آن لاین باشه و حاضری بزنه. در نتیجه باید تلاش کنم این ساعت خواب وحشتناک به هم ریخته مون رو تا حدی سر و سامون بدم و روز و شب جابجا شده مون رو سر جای خودشون برگردونم!


نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 07:55 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
هیشکی همچین چیزی تصور نمیکرد و برای همه ترسناکه. منم همش فک میکنم به حالت عادی برگشتنمون مدت مدیدی به طول خواهد انجامید!
و این به هم خوردن برنامه خواب رسما بین المللیه! دوست امریکایی من 5 صبح میخوابه 1 یا 2 ظهر بیدار میشه! آخه چرا دقیقا؟؟؟
منم بخاطر معده دردم مجبور شدم دیگه بعد نماز نخوابم.
ایشالا همه چی خوب پیش میره و به سلامتی از این امتحان الهی بیرون میایم و دیگه ناشکری هامون رو به حداقل میرسونیم (نمیگم 0 چون امکانش کمه)
در پناه حق.

سلام. اینم یه جلوه از دنیاس! خدا کمکمون کنه به سلامتی ازش بگذریم.
سلامت باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد