756

برای صبح و بعدازظهر پنجشنبه ام کلی کار ردیف شده بود که دوستم هم تماس گرفت و گفت بیام برای موهای دو رنگ شده اش یه کاری بکنم که قراره بعد چند ماه بره منزل مادرشوهرش و با این موها نمی خواد بره! قبلا تو بهمن ماه موهاش رو دکلره و بلوند کرده بودم. البته اون موقع می خواست بره پیش یکی دیگه از دوستاش که آرایشگر حرفه ایه اما قیمتش رو که شنید دست به دامن من شده بود! منم با رنگ و دکوکرم و اکسیدان راهی خونه شون شدم و رنگی براش درآوردم که وقتی چند روز بعدش همون آرایشگر حرفه ای دیده بود، ازش پرسیده بود این دوستت که موهاتو رنگ کرده آرایشگره؟ خیلی یه دست و خوب شده!
خلاصه که یه وقتی وسط کارای صبح و بعدازظهرم جور کردم و یه سری هم برای انجام امور زیبایی به دوستم زدم! ریشه موهاشو دکلره کردم و بعدش رنگساژ، هر چند رنگساژ اول رو دوست نداشت و دوباره رنگساژ گذاشتم که نتیجه مورد پسند قرار گرفت!
دو هفته قبل هم موهای مامان جان رو بلوند کردم. می خواست موهای تیره اش کاملا روشن بشه که وقتی ریشه های سفیدش درمیاد زیاد تو چشم نزنه. بعد چون آرایشگاه همیشگیش قیمت بالا می گرفت و مامان هم با کمردرد شدیدش نمی تونست چند ساعت اون جا بشینه تا کارش انجام بشه، من دواطلبانه قبول کردم موهاشو دکلره و رنگ کنم! شکر خدا نتیجه اون هم خوب دراومد. البته دقیقا رنگی که اول کار مدنظرمون بود نشد، اما همین که موهاش نسوخت و رنگ نهایی به زرد و نارنجی نمی‌زد من از خودم راضی بودم!!!
اگه براتون سوال شده که آیا من دوره آرایشگری دیدم، باید خدمتتون عارض بشم که سال ها قبل وقتی دبیرستانی بودم یه دوره کوتاه آموزش پیرایش در حد یادگیری اصلاح صورت و چند مدل اصلی کوتاهی مو رو گذروندم. اما در مورد رنگ و دکلره به خاطر علاقه شخصی با فیلم ها و مطالب آموزشی اینترنتی و آزمون و تجربه رو موهای خودم و گاهی هم موهای مامان یه چیزایی یاد گرفتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 08:51 ب.ظ

ماشالله خیلی با هوش و با استعدادی:

کیک و شیرینی پزی
بافتنی
ارایشگری
استعداد نویسندگی داری و روان و جذاب می نویسی.
قبلا هم به صورت اتفاقی یکی از متن ها را می خواندم متوجه شدم درس عربی را بالای 90 و 100 درصد زدی و این خیلی عالیه.
قطعا کسی که اینقدر هنرمنده می تونه در بقیه هنرها هم توانایی داشته باشه و با یک سرچ ساده در اینترنت بدون اینکه بخواهی ساعتها و روزها کلاس اموزشی بری همه اینها را یاد بگیری.

اگر دوست داشتی می تونی از هنرهات به عنوان کسب درامد در خانه هم استفاده کنی.
مخصوصا می تونی معلم خصوصی عربی هم بشی که خیلی از دانش اموزان در ان مشکل دارند.

ممنونم شما لطف دارین! من کلا دوست دارم از کارای مورد نیاز یه چیزایی بلد باشم و کار خودمو راه بیاندازم! به کسب درآمد هم فکر کردم و چند باری خیلی جدی پیگیر شدم اما نتیجه ای نداشته!

Afrab mahtab شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 07:05 ق.ظ

آفرین بر گلابتون خودمون

ممنون

زینب شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 12:37 ب.ظ

آموزش مهمه ولی استعدادم خیلی شرطه که شما دارید. ماشین ظرفشوییتون خوب شد؟ لامصب خیلی عصای دسته!

بله خوب شد از شرکت اومدن ویزیت کردن و معلوم شد قفل کودکش که سالها خراب بود یه دفعه فعال شده!

رضا یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.rezagoodarzi.blogfa.com

سلام
من تخصصی ندارم برای همین فقط میگم خوشحالم هنوز مینویسی

شاد باشی

سلام. ممنونم از نظر لطفتون

شیرین سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
آفرین خانم وکیل ماشااله ازهرانگشتتون هنرمی ریزه
من انقد ذوق میکنم میبینم یه خانوم شیرینی وآشپزی وخیاطیو بافتن بلده
من که الحمداله هیچ هنری ندارم
البته شما اعتمادبنفستم بالاست عزیزم
موفق باشی

سلام. ممنونم نظر لطفتونه. شما هم حتما هنرهایی دارین فقط هنوز شکوفا نشدن!

نرگس باران چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 02:10 ق.ظ

برای کسب درآمد میتونی بری سراغ آموزش بورس! برای من که راضی کننده بوده

ممنون از توصیه تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد