759

یه مطلب دیگه هم راجع به همسایه ای که در پست قبل راجع بهش نوشتم یادم اومد که گفتم براتون تعریف کنم!
حدود پنج یا شش سال پیش بود که یکی از همسایه ها از سفر حج واجب برگشت، ولیمه داد و بقیه همسایه ها رو دعوت کرد. این بزرگترین دورهمی من با خانوم های همسایه بود که همه دور یه میز نشسته بودیم و از هر دری حرف زدیم، هر چند من بیشتر شنونده بودم! یکی از گویندگان اصلی این جمع مادر همین شخص فوق الذکر بود که تو حرف هاش تعریف کرد چند وقت قبل پسرش نامزد کرده، کلی هزینه کردن، برای عروس مفصل خرید کردن و حتی خانواده عروس هزینه مراسم نامزدی رو هم گردن اونا انداختن، اما بعد یه مدت متوجه شدن دختره تعادل روانی نداره و داروی اعصاب مصرف می کنه _راست و دروغش پای خودشون! _ این ها هم نامزدی رو به هم زدن! و ناراحت بود که خانواده عروس هیچ کدوم از هزینه های نامزدی و خریدها رو برنگردوندن و کلی پول از کفشون رفته! بعد از همه این ها گفت: «البته پسر من هنوز بچه اس! دست راست و چپش رو تشخیص نمی ده! بهتر که ازدواجش به هم خورد! حالا بره یه کم واسه خودش بچرخه، درس بخونه، کار کنه، بعدش ازدواج می کنه!» من که به نظرم پسر همسایه این قدر هم که مادرش می گفت بچه سال نرسیده بود، پرسیدم: «مگه آقا پسرتون چند سالشونه؟!» و فهمیدم هم سن شازده اس! شازده چند سال بود ازدواج کرده بود و دو تا بچه داشت اون وقت مادر این آقا عقیده داشت پسرش هنوز بچه اس دست راست و چپش رو تشخیص نمی ده!!! اون موقع خیلی تعجب کردم، اما با چیزهایی که بعدها از این آدم دیدم_خصوصا ماجرای اخیر_ متوجه شدم تشخیص مادرش کاملا درست بوده!!!

ماجراهایی که از اخیرا همسایه هامون تعریف کردم زیاد شده! باید یه برچسب همسایه های ما براشون درست می کردم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 08:02 ب.ظ

کاملا معلوم هست دختره مشکل داشته :-)
همسایه خوب واقعا نعمته


بله نعمته! حالا شکر خدا ما در ارتباط مستقیم باهاشون نیستیم!

دوست آشنا چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 03:03 ب.ظ

خوب سن ازدواج در هر فرهنگ و خانواده ایی خیلی متغیره!!
مثلا در خاندان ما اعتقاد بر اینه که پسر زیر 30 سال دهنش بوی شیر میده ....

سن ازدواج دختر خانوم ها هم معمولا بین 25 تا 30 هست....

چه جالب آخه ما پسرامون اغلب حوالی 25 سالگی ازدواج میکنن! خودم و همسرم هم زود ازدواج کردیم.

دوست آشنا چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 11:48 ب.ظ

درسته....
من اواسط دهه ۶۰ هستم... ولی خودمم ۲۹ نامزد و ۳۰ ازدواج کردم...

نمیدونم از یک طرف خوب مجردی طولانی و دلچسبی بود‌.... درس خوندیم و کار و تفریح.... الان دانشجوی دکتریم

هر روز، هر روز تا ۸ غروب دانشگاه بودن، و تو سر و کله هم زدن تا مسافرت های دخترونه مجردی و .....

از یک طرفم خوب شاید از نظر بچه داری، اختلاف سن با بچه ها زیاد میشه و خوب گاهی حس میکنم کاش همسرم ۲۰ سالگی مو دیده بود....

الان نمیدونم اگر کسی ازم بپرسه زود ازدواج کردن خوبه یا دیر ازدواج کردن چی جواب بدم!!

کاش فرصت امتحان هر دوشو تو زندگی داشتیم! :)))

بالاخره هر چیزی مزایا و معایبی داره. کیفیت زندگی متاهلی و مجردی هم مهمه! من به شخصه از این که زود ازدواج کردم راضیم!

زینب جمعه 6 تیر 1399 ساعت 02:09 ب.ظ

بله بله واضحه دختره تعادل روانی نداشته!!!! قبلاها هرکس عروس طلاق میداد میگفتن دیوونه بود!!!!!! الانها شده خیانت می کرد!!!!
هزینه ها رو هم که حتما اینا دادن! کسانی که از جای پارکی که حقشون نیست نمیگذرن!!!!

همینو بگو والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد