768

در این جمعه عصر گرم مردادماه، لم داده روی مبل جلوی تلوبزیون و در حال بافت یک رومیزی جدید به این فکر می کنم که در شرایطی غیر از این قرار بود چنین روزی مراسم عروسی خواهر شازده برگزار بشه، با تمام دنگ و فنگ ها و هزینه ها و مقدمات و مناسباتی که عروسی یک فامیل نزدیک در پی داره! حالا همین طور که راحت و بی دردسر، بدون آرایش و موی درست شده و لباس مجلسی و کفش پاشنه بلند، بدون حضور کلی فامیل و آشنا و سرو صدا و غیره و ذلک، در سکوت و آرامش جلوی کولر روی مبل ولو شدم، بچه ها تو پارکینگ دوچرخه بازی می کنن و شازده برای کاری بیرون رفته، فکر می کنم چه بهتر که نه عروسی ای در کاره و نه تشریفاتش! چه لذتی داره سکوت و آرامش!

یعنی حتی اگر کرونا هم ریشه کن بشه، ما می تونیم به زندگی عادی برگردیم؟!


نظرات 4 + ارسال نظر
mahna جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 08:34 ب.ظ https://mrsmimm.blogsky.com

سلام
از قدیم تا حالا خاموش میخونمتون البته مدتی هست که کانالتون رو دنبال می کنم. اتفاقی چشمم به لیست وبلاگ های به روز شده افتاد و از همون چند کلمه اول متوجه شدم که نویسنده متن شما هستید چون دیگه به سبک نوشتنتون که منحصر به خودتون هست عادت کردم. هر چند کم می نویسید اما من همیشه با عشق می خونمتون و دوستتون دارم.

سلام. خیلی ممنونم از نظر لطفت و همراهی تون. سلامت باشید.

گیس گلابتون شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.gisgolabetoon.ir/

گلابتون بانو جان
من وبلاگ شما را از طریق فیدریدر دنبال می کردم. مدتی است بلاگ اسکای فیدها را به روز نمی کند و من خبر نداشتم. فکر می کردم شما وبلاگ نویسی را رها کرده اید. امروز متوجه بی عملی بلاگ اسکای شدم و از طریق گوگل شما را جستم. یک دل سیر نوشته های قبلی را خواندم و کلی خوشحال شدم. ممنونم که می نویسید.

سلام خانوم دکتر عزیز. ممنون از نظر لطفی که به من و اینجا دارین. خوشحال شدم از حضورتون! شاد و سلامت باشید ان شاءالله.

مامان کوچک یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام.جشن عروسی هم نگرفتن؟البته کار عاقلانه ای بود ولی خب هر دختر و پسری دوست داره با جشن و شادی که مرسوم بوده زندگی شو شروع کنه.کاری نمیشه کرد.کرونا تا همه چی رو نابود نکنه انگار ول کن نیست لعنتی

سلام. نه نمیشد تو این وضعیت جشن گرفت! حالا طی چند هفته آینده با یه دورهمی خانوادگی مختصر میرن خونه شون ان شاءالله

الهه یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام .چقدر خوب که می تونین کاری که دوست دارین انجام بدین .من خیلی با وضعیت کرونا بی حوصله شدم هر روز میخوام از فردا خیاطی کنم ولی حوصله ندارم .راستی مگه عروسی را مختصر برگزار نکردین .

سلام. منم از بی حوصلگیه که پناه میبرم به بافتن! نه جشن عروسی نگرفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد