770

تمام شبایی که شازده به خاطر کارش تهران نیست، خانوم کوچولو ذوق این رو داره که بیاد تو تخت ما پیش من بخوابه. بیاد تو بغلم، کلی حرف بزنه، ناز و نوازش بشه و سرخوش خوابش ببره! من تمام این شب ها رو فیلم می بینم و کتاب می خونم، بیشتر از این که بخوام سرگرم بشم به خاطر این که فکر نکنم. فکرایی که رفتن تو عمقشون روح و روانم رو می خوره!
شازده نیست، خانوم کوچولو خوشحاله که پیش من می خوابه، گل پسر فارغ از دنیا زودتر از همه رو مبل خوابش می بره و من دنبال راهی می گردم تا از دغدغه ها و دلتنگی هام فرار کنم و به این فکر نکنم که نکنه با مسائل و حرف و حدیث های موجود، این همه دوری و تنهایی و سختی کشیدن آخرش نتیجه مورد نظر رو نده و امیدهامون نقش بر آب بشه...
من به شدت دست و پا می زنم تا حالم رو خوب نگه دارم، تا این همه بلاتکلیفی و فکر و خیال آینده از پا درم نیاره، که قوی بمونم و به شازده و بچه ها حال خوب بدم، که خودم رو جا بدم تو بغل خدا که امن ترین و مطمئن ترین جای دنیاس...


نظرات 3 + ارسال نظر
من دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 01:08 ق.ظ http://me2020.blogsky.com

ان شالله که براتون خیر باشه

ممنونم ان شاء الله

Dina سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 05:38 ب.ظ

Salhast ke mikhoonamet,inghad behet hese nazdiki daram ke khoda midoone ,sharayetemoon ham taghriban mese hame alaveh bar in ke hamsen ham hastim,khastam begam harfat baraye man hamishe booye omid dade o mide o cheraghe delam boode too roozaye tarik,khastam begam dooset daram o azat mikham ba dele ba imanet bara man ham doa kon,choon man iman o eteghadeto kheyliiiiii ghabool daram golam,enerzhi ghashangesh be zendegi khodet bar garde dooste nadide khoobam

سلام دوست عزیز ندیده. ممنونم از این همه لطف و محبتی که به من داری! شرمنده ام می کنی! امروز که روز عرفه اس پیامتو خوندم و حتما مخصوص دعات می کنم. شما هم منو دعا کن. همه مون به دعای خیر هم محتاجیم! شاد و سلامت باشی ان شاءالله

سمیه چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام من باز دوباره تشکر می کنم واسه اون لیست کتابتون چند تایی ازش رو خریدم و به هر کی هم معرفی کردم گفته عالی بوده ممنون واقعا ارزشمنده که این همه وقت گذاشتین بخصوص که دسته بندی هم کرده بودین فعلا دارم دعا برای ربوده شدگان می خونم عالیه

سلام. خواهش میکنم. خیلی خوشحالم که براتون مفید بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد