772

بیشتر از دو ساله که موهام رو نه رنگ کردم نه کوتاهی چشمگیری انجام دادم. بعد خسته شدن از رنگ کردن های مداوم و با موهای خشک و شکننده ای که روی دستم مونده بود، یه رنگ مشکی مشابه رنگ طبیعی موهای خودم گذاشته بودم و با مراقبت کردن، استفاده از ماسک موها و روغن های مختلف و نوک گیری های مرتب، حالا موهایی دارم که طی بیش از پانزده سال اخیر از همیشه بلندتر سالم تر و طبیعی تره!
اما خب از اون جا که اصولا آدمیزاد طالب تغییر و تنوعه و منم اصولا از اون دسته بانوانی بودم که قبل از این دو سال مرتبا رنگ و مدل موهامو عوض می کردم، حس می کنم یک خودشادساز کننده راحت و بی دردسر رو از دست دادم! البته تو این مدت هر از گاهی هوس رنگ کردن یا کوتاه کردن موهام به سرم زده، خصوصا مواقعی که خیلی بی حوصله یا بی اعصاب می شم اما باز منصرف شدم و فکر کردم همین جوری بهتره!
حالا هم دوباره از اون مواقعیه که عجیب هوس تغییر و تنوع به سرم زده! تصمیم داشتم برای مراسم عروسی خواهر شازده یه کاری روی موهام انجام بدم که با کنسل شدن مراسم، پروژه موهای منم کنسل شد! اما ور خوش خیال ذهنم مرتبا می گه حالا که تو این اوضاع کرونا و تورم نه تفریح و خوشگذرونی خاصی در کاره و نه می تونی خونه و ماشین و وسایل خونه ات رو عوض کنی، یه رنگ جدید رو سرت بذار حال و هوات عوض بشه دختر جان! منم دو دل موندم که به حرفش گوش کنم یا نه!!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 04:56 ب.ظ

نه به حرفش گوش نده..... برای به دست اوردن این موهای طبیعی کم زحمت نکشیدی..... من هم دو سه ساله که گذاشتم موهام مشکی و طبیعی باشه

آره خیلی زحمت کشیدم اما تغییر رو هم خیلی دوست دارم

من دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 06:23 ب.ظ http://me2020.blogsky.com

من موهوم مرتب موخوره میزنه
میشه دلیل موفقیتتون رو به ما هم بگین

رنگ نکردن، سشوار و اتو نکشیدن، استفاده از روغن های طبیعی، کم تر شستن موها و استفاده از شامپوی بدون سولفات، شانه کردن با احتیاط...

من سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 02:20 ق.ظ

اگر مثل من سفید نداری نه... من همسن و سال شمام ولی از 27 سالگی مجبورم به خاطر سفیدی رنگ کنم.

الانا که دو هفته یک بار ریشه هاشو رنگ میکنم
ولی همیشه هم رنگ طبیعی موهامو زدم نه روشنتر و نه تیره تر

سفید دارم اما پراکنده اس و خیلی تو چشم نیست

سمیه سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 08:40 ق.ظ

منم می گم خیلی به حرفش گوش نکنید اگه حوصله شو دارین با حنا و سماق و قهوه و .. می تونین یه تناژ شرابی بهش بدین که تنوع بشه یا نهایتا یه مش کنید که به زمینه اصلی کاری نداشته باشه البته خودتون بیشتر متخصصین

راستش حنا و وسمه رو چند بار امتحان کردم اما تغییر خاصی ایجاد نشد و فقط دردسر شستنشون از روی موهام برام موند!

شیرین سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام گلم
حتما به حرفش گوش کن
تنوع لازمه هم خودت لذت میبری ازتغییر رنگ موهات هم همسرجانت
حالا خداروشکرموهات خوب شدن که تا آخر عمرنمیتونی هیچ کاری نکنی الان جوونی باید خوشگل تر کنی خودتو
وقتوازدست نده واقدام کن
همیشه خوب وخوش باشین درکنار همسر وکوچولوهای گلتون

سلام. شما اولین نفری هستی که موافق ور خوش خیال ذهن منی!
ممنون از نظر لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد