781

اوضاع جوری شده که نمی تونیم به دل درست یه سرما خوردگی ساده بگیریم و هی دست و دلمون نلرزه که نکنه کرونا باشه! از دیروز گرفتگی گلو و ضعف و سردرد دارم، یه دلم می گه کروناس یه دلم می گه سرماخوردگی پاییزه اس و خلاصه موندم بلاتکلیف! اونم در شرایطی که شازده سفره و منم و بچه ها و همه کارهای مربوطه!

با این حال تا حد ممکن موارد ایمنی رو رعایت می کنم و خودم رو بستم به دم نوش های گیاهی و سعی می کنم اگه امور مربوط به مدرسه بچه ها و کارهای خونه بذاره استراحت کنم، بلکه خدا بخواد و بدون این که کار به جاهای باریک بکشه شر این مریضی از سرم کنده بشه. بلند بگو آمین!

نظرات 2 + ارسال نظر
من شنبه 19 مهر 1399 ساعت 10:22 ب.ظ http://me2020.blogsky.com

ان شالله همیشه سلامت باشین

ممنون از لطفتون به همچنین.

سمیه دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام امیدوارم زودتر خوب شید منم به قول شما تا کمی احساس سرما خوردگی می کنم می ترسم می گم نکنه کروناست
و برای بار هزارم ممنون از اون پست معرفی کتابتون ولی همشو گرفتم و خوندم بیصبرانه منتظر پست جدید و معرفی های جدیدتون هستیم

سلام. ممنونم بهترم شکر خدا.
خواهش میکنم خوشحالم به کارتون اومده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد