782

این که از اول صبح  تا ظهر لپ تاپ و گوشیم در اختیار بچه هاس و هر کدوم یه گوشه خونه کلاس آن لاین دارن، این که تو این فاصله چند ساعته هیچ کار خاصی نمی تونم انجام بدم و باید حواسم به خانم کوچولو باشه، کمبود حضور معلم رو‌براش جبران کنم، کارهاش رو چک کنم و برای معلمش عکس بفرستم، که مدام بهشون تشر بزنم بازیگوشی نکنن، حواسشون به حرفای معلمشون باشه و وسط درس از سر و کول هم بالا نزن، این که با سرعت پایین اینترنت و باز نشدن یا قطع شدن های مداوم اسکای روم و شاد درگیر باشم و ... به کنار، دیگه روزایی که شازده هم خونه اس و هم زمان با کلاس های بچه ها مشغول تلفن صحبت کردنه و من از سه جهت باید صدا تو گوشم باشه، یا اون وسط میاد به من گیر می ده که چرا صدام سر بچه ها بالا رفته رو دیگه واقعا نمی دونم باید کجای دلم جا بدم!!! 
این جوریه که صبح رو در حالی به ظهر می رسونم که حس می کنم دود از کله ام بلند شده و همه موهای سرم سیخ، دلم می خواد دیگه نه کسی رو ببینم نه صدایی بشنوم که خب صد البته امکانش نیست و تازه باید بساط ناهار رو مهیا کنم!  بماند که بعدش هم باید کلی وقت و انرژی بذارم تا خانوم کوچولو تکالیفش رو انجام بده! تنها کاری که از دستم برمیاد کشیدن خط چشم و زدن یه رژ پر رنگه بلکه یه کم اعصابم آروم بشه!
یعنی با این اوضاع تا آخر سال تحصیلی چیزی از اعصاب و روان مادرها باقی خواهد موند؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 03:33 ب.ظ

چه خوب نوشتید...کرونا درد و بیماری و استرس اش یک طرف،کلاس انلاین بچه ها و خانه بودن همسرها یک طرف...چه دوران خوبی داشتیم صبح زود همسر و بچه ها می رفتد بیرون

واقعا همین چیزای ساده چه نعمت های بزرگی بودن و‌ خبر نداشتیم!

لیانا شنبه 26 مهر 1399 ساعت 08:33 ب.ظ http://Ladyaryana.blog.ir

من یه خانمی رو میشناسم که دقققییقا همین شرایط شما رو داره به علاوه این که دبیر ریاضی هم هست.یعنی همه اون کارهاییرو که گفتید باید انجام بده برای دو تا بچه اش و ریاضی رو هم به صورت مجازی! تدریس کنه‌...
اصلا فکرشم خسته ام میکنه.

وای بنده خدا چه قدر کارش سخته!
خدا کمکش کنه

متین دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 03:14 ب.ظ https://matinzandy.blogsky.com/

سلام ، این رژ پررنگ و جیغ از روشهای متداول بنده هم هست یعنی بشینی جلو ایته بعدشم چند تاشکلک دربیاری بد نیستاااااا
خسته نباشی دلاور

سلام. آره واقعا حس خوبی داره!
سلامت باشی!

سی جمعه 9 آبان 1399 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام گلابتون جان
من یه بنده خدا هستم از یه جای دور که همیشه میخونمتون و خیلی مطالبتون رو دوست دارم
میشه لطفا دعا کنید مشکلم حل بشه؟ شما یکی از پاکترین و با خدا ترین ادمهایی هستید که توی زندگیم دیدم و امید دارم دعای شما مشکل گشای کارم بشه.
لطفا این خوبی رو در حق من و خانواده ام بکنید

سلام ممنون از نظر لطفتون . امیدوارم لایق محبت شما باشم! چشم حتما دعاگوتون هستم ان شاالله همه چی ختم به خیر بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد