783

خوبی دنیا به اینه که هیچ کدوم از مشکلات و ناراحتی هاش موندگار نیست و همه مصیبت هاش یا بالاخره یه روزی تموم میشه یا دردش آروم تر. این چیزیه که این تو روزا که آمار مبتلایان و درگذشتگان از کرونا، قیمت ها، مشکلات اقتصادی و ناراحتی های خانوادگی همین جور بیشتر و بیشتر می ره، مدام تو ذهنم میارم، بهش فکر می کنم، براش شاهد مثال ردیف می کنم و به خودم می گم این نیز بگذرد!


ننوشتن این مدت برای اینه که چندین ساعت در روز به به خاطر کلاس ها و تکالیف بچه ها گوشیم در اختیارم نیست و از اون مهم تر این قدر همه چیز تکراری شده که معمولا چیز جالبی که بهم انگیزه نوشتن بده و حالت غر زدن  نداشته باشه، پیدا نمی کنم!


نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 03:04 ب.ظ http://weronika.blogsky.com

چقدر این نیز بگذرد لازم داشتم

همه مون به شدت لازم داریم!

سمیه شنبه 24 آبان 1399 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام ببخشید به جای پیچ اینستا تون اینجا پیام می دم می خواست ببینم از این سبدهای بافتنی (خوب اسم هنریشو نمی دونم ) بخوام سفارش بدم قیمتش چنده و اینکه می شه تهش کفی نداشت که راحت بشه تو ماشین لباس شویی بشوری واسه دسته بندی لباس توی کشو می خوام

سلام خواهش میکنم!
بهشون میگن باکس! قیمتش هم بستگی به سایزش داره منم همیشه بدون کفی آماده میبافم که شستنش راحت باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد