808

صبح رفتم مدرسه گل پسر تا برای دبیرستان ثبت نامش کنم. وارد واحد دبیرستان که شدم و نشستم و اولین سوال رو جواب دادم که پسرتون کدوم دبستان درس خونده، مسئول مربوطه گفت چون از بچه های خودمونه باید ثبت نامش از واحد دبستان انجام بشه. دوباره راه افتادم، از زیرزمین مشترک وارد دبستان شدم و از دور به خانم معاون خوشرو سلام کردم و روی صندلی روبروش نشستم. وقتی پرسید امرتون و جواب دادم برای ثبت نام دبیرستان اومدم، با یه حالت متعجبی گفت: «گل پسر دبیرستانی شد؟ انگار همین دیروز اومدین این جا برای ثبت نام پیش دبستان!» و با هم گفتیم چه زود گذشت! صحنه روز اولی که اومده بودم این مدرسه واضح اومد جلوی چشمم، خانوم کوچولوی چند ماهه با سرهمی گل گلی بغلم بود و دست گل پسر تو دستم. اومده بودم رو همین صندلی روبروی خانم معاون خوشرو نشسته بودم و راجع به شیوه کار مدرسه و مسایل درسی و فرهنگی سوال و جواب کرده بودیم. حالا گل پسر پیش دبستان و دبستان رو گذرونده، چند هفته دیگه از دبستان فارغ‌ التحصیل میش شه و به قول خودش سیکلش رو می گیره!
و عمر همین قدر با سرعت می گذره. کاش بتونیم درست ازش استفاده کنیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج خانوم سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:39 ب.ظ https://manare.blogsky.com/

سلام گلابتون جان
نماز و روزه ها قبول

وای چقدر زود می گذره...

علیک سلام
از شما هم قبول باشه

حاج‌خانوم جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:58 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
از باب نوستالوژی از وبلاگ قبلی‌ات

یک مادر خسته خوشحال
مادر بودن شیرین ترین و سخت ترین کار دنیاست.

این روزها من یک مادر خسته تمام عیارم! خسته از همه جهت. به این خاطر که نمی تونم به اندازه کافی بخوابم... نمی تونم تفریحات بیرون از خونه داشته باشم... نمی تونم سر کار برم... نمی تونم زیاد وقت آزاد برای خودم داشته باشم... نمی تونم.........


ولی با تمام این حرف ها من گل پسر رو دارم! الان دقیقایک سال و 4 ماه و 17 روزه. من می تونم با خنده هاش از ته دل بخندم. می تونم به خاطر هر کار و کلمه جدیدی که یاد می گیره کلی احساس غرور کنم. می تونم ببینم که نوزاد قرمز ونگ ونگوی ناتوان من تبدیل به پسر شیرین خوشگل اندکی توانا شده. می تونم .......


و این تونستن ها به اون نتونستن ها می ارزه. من این رو هر روز به خودم یادآوری می کنم تا با وجود خستگی خوش حال باشم. سخته ولی سعی می کنم که بشه!
+ نوشته شده در شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت 17:26 توسط گلابتون بانو

سلام
وای چه جالب!
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد