813

از لحاظ روحی به شدت نیاز دارم برم یه آرایشگاه شیک و خفن و یه تغییر درست و حسابی تو موهام که حدود سه ساله تغییر خاصی از جهت رنگ و اندازه نداشته ایجاد کنم! هایلایت یا بالیاژ یا حداقل یه رنگ خیلی خاص و قشنگ.

 اما متأسفانه جیبم در این مورد نظر مساعدی نداره که هیچ، حرف های زشتی هم بهم می زنه!

قابل ذکره از جهت روحی به خیلی چیزای مهم تر دیگه نیاز دارم، این دم دستی ترینشونه که حتی این هم قابلیت اجرا نداره!!!


برم تو افق محو بشم...


نظرات 4 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام گلی جون
بابا پارسال بود گفتی میخوام برم موهامورنگ کنم هنوز نرفتی؟
یادته همه گفتن نرو
فقط من گفتم برو بزار یه تنوعی بشه
عزیزم دیگه اندازه یه رنگ که بدون عذاب وجدان میشه به خودت برسی
بعضیام نگرانن که تغییررنگ و اندازه مو شایدبهشون نیاد وپشیمون بشن
کاش همه چی مث خراب شدن مو وابرو بود قابل جبران
اینباردلو بزن به دریا وبرو یه تغییراساسی به ظاهرت بده ببین چقد روحیه تون عوض میشه الان جوونی وقتشه پس فرداکه 60 ساله شدی دیگه هرچقدم بخودت برسی فایده چندانی نداره
برو بزارهمسرجان هم یه حض بصری ببرن
به جیبتم محل نزار کی میدونه تاکی هستیم هی ملاحظه کنیم هی رعایت کنیم که چی پول واسه خرج کردنه بجاش یجای دیگه صرفه جویی کن عزیزم
شادباشی همیشه

سلام
بله از پارسال هنوز کاری نکردم جز این که یه رنگ تیره گذاشتم تا سفیدی ها رو بپوشونه همون کار رو خراب کرده و واسه تغییر رنگ یه آرایشگر حرفه ای لازمه!

مونا یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:08 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام از نظر جیب و جبر جغرافیایی من هم خواب سفر دیدم!هنوز هم با رویای رفتن به سفر خارجه!!!در خواب شادم
این چنین کم توقع و شاد هستم!!!

سلام
اون که جزو محالاته با این اوضاع. فعلا تو آرایشگاه درست و حسابیش موندم!

گلابتون دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:28 ق.ظ

از لحاظ روحی به هر کاری نیاز داریم پولشو نداریم!

آخه این وضعیه؟ چرا مسئولین رسیدگی نمی کنن؟!

خورشید سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
به علت کرونا، با کلی اضطراب دل رو به دریا زدم و از اپلیکیشن سنجاقک، آرایشگر هماهنگ کردم، اومدند منزل.
خدا رو شکر، همه جوره راضی بودم. هم کارشون قابل قبول بود و هم اجرتی که گرفتند.
بعد از کرونا هم ، تصمیمی گرفتم همین کار رو بکنم.
بخشی از اجرتی که توی آرایشگاه ها میدیم، هزینه های اجاره و مالیات و پرسنل و ..... هم هست.
تجربه خوبی بود. پیشنهاد می کنم یک مرتبه با یک کار ساده امتحان کنین. ان شاءالله راضی باشین.

سلام چه جالب! ممنون از پیشنهادتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد