818


لیست کتاب های مطالعه شده در سال  ۱۳۹۹

داستان ایرانی:
چرک*
اعترافات یک لاک پشت مرده**
سرخ سفید**
پیاده**
خانه لهستانی ها*
فصل فیروزه*
آبنبات دارچینی**


داستان خارجی:
جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند**
شام مخصوص*
مغازه خودکشی*
دختری با کت آبی**
به هوای دزدیدن اسب ها**
هنوز هم من*
پلیس حافظه*
همسر پنهانی**
زوج همسایه**
همسر دوست داشتنی من*
مردم مشوش**
رهایت می کنم (ترجمه بد!)
کلکسیونر عطر (ترجمه فاجعه!)

زندگی نامه داستانی:
نخل و نارنج**
خط مقدم**
کتاب یحیا*
قصه های ننه آقا*
شماس شامی*
مادمازل شنل*
آکواریوم های پیونگ یانگ*
دختر تحصیل کرده*


سفرنامه:
نیم دانگ پیونگ دانگ**


روانشناسی تربیتی:
من دیگر ما (مجموعه پنج جلدی)**


مذهبی:
آن سوی مرگ
سه دقیقه در قیامت
از احتضار تا عالم قبر
انسان دویست و پنجاه ساله
چهل حدیث (بخش هایی از کتاب)


توضیح نوشت:
* خوب
** خیلی خوب
صرفا طبق نظر شخصی بنده!
برای کتاب های مذهبی ستاره نداشتم چون بحث سلیقه برام مطرح نبود. اما همه شون برام مفید بودن.


نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام وای خیلی خیلی ممنون از لیست قبلی یه چند تایی مونده ولی حتما اینارو هم میخرم چون به شدت سلیقه و دسته بندی تونو قبول دارم ممنون

سلام‌. خواهش میکنم نظر لطف شماست!

متین یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 11:58 ب.ظ

تشکر عالی هستید

سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد